Závody v lanovém centru Ořech

16.04.2016 20:08

Dnes jsme se poprvé zůčastnili netradiční soutěže pro hasiče v lanovém centru v Ořechu. Sešlo se pět družtev mužů a dvě družstva žen. Soutěžilo se ve velmi netradičních disciplínách a jelikož jsme zde byli poprvé, tak jsme si přijeli soutěž hlavně užít a získat zkušenosti. Tomu nakonec odpovídalo i konečné umístění na 4. místě z pěti týmů. Některé soutěže jsou přístupné ve formě videí v naší fotogalerii.

 

Nakonec jsme se postarali (tedy hlavně já) o nejzábavnější moment celé soutěže. Při jedné z disciplín (zvané Áčko) jsme museli ve čtyřech lidech, svázaných nakrátko u sebe, překonat lezeckou stěnu ve tvaru písmene A. Jedna stěna měla horolezecké úchopy ve tvaru zvířat a druhá z dřevěných kulatin. Družstvo muselo překonat bariéru tam a zase nazpět. Cesta tam proběhla ještě relativně v pohodě, i když místa nebylo mnoho a doskok byl poněkud kostrbatý, ale při cestě nazpět šlo všechno jak po másle až do chvíle, kdy jsme měli seskočit ze stěny s úchopy ve tvaru zvířat. Zvelelo se "teď"a všichni se dali do pohybu, teda ne všichni. Já jsem sjel asi deset centimetrů a postrojem (zadkem) jsem se zasekl na úchopu "rybička". Ta zatracená ploutev mě nehodlala pustit a ani mí spolusoutěžící zpočátku nemohli pochopit, co tam jako dělám. Jelikož disciplíně přihlíželo mnoho čumilů, spustil se hujónský smích a ten přilákal samozřejmě další zvědavce. Nemohl jsem klukům vysvětlit, že musí trochu vylézt zpět, protože jak jsme byli všichni propojení, tak mě kluci tahali dolů a já potřeboval kousek nahoru. Nakonec mě pochopili, vylezli a já mohl vítězoslavně dokončit úkol. Vše je zaznamenáno a řádně zdokumentováno. https://hasicijinocany.rajce.idnes.cz/Lanove_centrum_Orech_16._4._2016/#P10809821.jpg

 

Jistě se však najdou další videa. Rozhodčím se náš(můj) výkon líbil tak moc, že jsme dostali speciální cenu rozhodčích v podobě diplomu, který je trefně pojmenován  "za Rybičku".

 

:-))))))))))))))))))))))

 

Soutěžící: Michal, Tomáš, Evžen, Martin

 

Fotky a další videa ve fotogalerii

 

Michal Mrázek

velitel JSDHO Jinočany