Výcvik jednotky na polygonu v Příbrami

12.11.2016 13:53

Dnes 6 členů jednotky absolvovalo výcvik na polygonu HZS v Příbrami. Vyrazili jsme v 7:00 zasněženou krajinou směr Příbram. V 8:00 zvoníme na vrátnici a jsme vpuštěni do areálu. Chvilku tápeme, kam máme jít, protože venku je zima a klukům z polygonu se nechtělo moc vylejzat ven, aby nás navedli. Za pá okamžiků ale jeden odvážlivec vystrčil nos a nasměroval nás. Popadli jsme výbavu a šli jsme na to. Po krátké ukázce a popsání toho, co nás dnes čeká šla první skupina ve složení... Jarda, Bára P. a Jirka na věc. Za chvíli již všichni začali měnit barvu pleti ze světlé na sytě rudou a po čelech se jim řinul pot. Úspěšně zdolali nekonečný žebřík, kladivo i nekonečný pás a mohli jít do polygonu na prolejzačky :-))) . V polygonu je tma, zakouřeno, občas se ozve křik, divný zvuk a je tam teplo. V těchto podmínkách musí tříčlenné družstvo projít celou trasu plnou překážek. Nicméně se s tím poprali výtečně a za 13minut byli venku. No a poté přišla na řadu druhá skupina ve složení Evžen, Bára M. a moje maličkost. Nám polygon trval trochu déle, protože jsem musel před průlezem trubky sundavat DT, protože jsem drhnul o horní stěnu roury a nechtěl jsem se v ní někde zaseknout. Jak na potvoru mi nešel povolit popruh na DT, tak jsem se z něj musel složitě soukat ..... kdyby tam bylo světlo, asi by se členové mojí skupiny počůrali smíchy. Náš čas byl díky tomu někde okolo 18 minut. Sečteno a podtrženo - za dvě hodiny máme vše zdárně za sebou a míříme směr ..... stanice Řevnice, kde vykládáme DT a náhradní lahve, aby nám je kluci naplnili a zkontrolovali ...... a pak už rovnou domů. Děkuji všem zúčastněným členům jednotky za parádní práci ( Evžen Köhler, Bára Pálková, Bára Mrázková, Jirka Kozák a Jarda Cháb). Michal Mrázek - velitel jednotky