Rekonstrukce zásahového vozu

11.09.2015 09:59

Dnes jsme na vozidle upravili výsuvný šuplík, který byl moc dlouhý a při naplnění cisterny se opríral o nádrž. Úprava spočívala ve zkrácení šuplíku o cca 5cm. Když byl šuplík venku, tak jsme namontovali ještě popruh, který drží plovoucí čerpadlo pevně na místě. To samé jsme provedli na vrchním výsuvu, kde máme uloženo přenosné čerpadlo. Další úpravou prošly držáky na savice, aby nám savice při jízdě nevyjížděly ven.

Podstatnou změnou na vzhledu vozidla byla montáž nářaďové bedny na nástavbu, do které se vejdou tři velkésavice, dva přejezdové můstky, ženijní nářadí a trhací hák.

V prostoru čerpadla jsme provedli montáž manometrů a manovakuometru, aby měl strojník dokonalý přehled o tom, jaký tlak čerpadlo dává. Bohužel jsme zjistili, že manovakuometr není funkční a tak budeme muset pořídit nový. Dále jsme vyrobili vodoznak, abychom měli přehled otom, kolik vody máme v nádrži.

V kabině jsme vyrobili popisky na palubní desku ke spínačům světel nástavby, osvětlení úložných prostorů, světelné aleji, hledáčku a dalšího vybavení.